keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Arkea....

Tämä viikko on ollut mulle aika iisi. Lapset on kaikki menneet päiväkotiin joka päivä puoli kasin aikaan ja sit mulla on ollut vapaata kahteen asti, jolloin ollaan Ingan kanssa haettu pojat. Jonka jälkeen ne on menneet päiväunille pariksi tuntia. Tai Lasse ei, mut sen kans oon vaan askarellut ja ollut pihalla. Ja sit kuudelta oon laittanut näille kaikille iltapalan (Abendbrotin) ja sen jälkeen lapset on menneet nukkumaan ja mulla on taas vapaata.

Vähän on jopa ollut tylsää, kun sää on ollut aika sateinen ja sumuinen. Lisäksi oon ollut vielä vähän flunssassa, jolloin lenkillekään ei oo tullut lähdettyä. No, ens viikolla alkaakin sit kielikoulu ja ajattelin hommata ens viikolla kans kuntosalikortin, jolloin aamupäiviinkin tulee ohjelmaa. Päivisin ja iltaisin oon katsellut netistä tv-sarjoja ja Michael Ceran leffoja. Superbad oli niiin hyvä! :D

Tänään pyöräilin aamulla 15 kilometrin lenkin hakien samalla isosta supermarketista kunnon täysjyväjauhoja. Pyörin kaupan jauhohyllyllä sanakirjan kanssa ja löysinkin kaikkien niiden mössöjauhojen keskeltä ruisjauhoja ja kokohyväjauhoja. Lisäksi ostin vielä leseitä ja seesaminsiemeniä. Ja hiivankin löysin. Sanakirjan avulla.

Pidinkin tässä oikein suomalaishenkisen aamupäivän leipoen kunnon sämpylöitä, jotka jopa onnistui hyvin! Kohosi hyvin ja maistuikin hyvältä. Samalla kuuntelin netistä YleX:ää ja sämpylää syödessäni join Apfelschorlea (omenamehuvissy-juoma, johon nää on täällä hulluna) Marimekon Unikko-lasista. Vaikkei koti-ikävä vaivaakkaan, on tälläiset tutut jutut välillä kivoja! :)

Tällä viikolla ois vielä ohjelmassa huomenna parin paikallisen tytön tapaaminen jossain läheisen kylän sportbarissa ja Oktober-fest matkan varausta. Tän kuun lopussa ois tarkotus matkata sinne festeille Müncheniin Anni-Lotan kanssa. Toivottavasi vaan löydetään majoitus pariksi yöksi kohtuu hinnalla, pari muutakin on meinaan hotellien varaustilanteen perusteella menossa just silloin Müncheniin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti