perjantai 5. marraskuuta 2010

Tässä viime päivinä olen...

- Pyöräillyt betoniporsasta päin, koska tuijotin Espritin näyteikkunaa yhden ratkaisevan sadasosansekunnin verran liikaa. Ei käynyt mitenkään. Tai mustelma tuli.

- Syönyt kilokaupalla mandariineja/klementiinejä/mitä ne oranssit pallot nyt onkaan. Ne on vaan niiiiin hyviä.

- Kärvistellyt lasten syödessä keksejä. Ja karkkeja. Ja leivonnaisia. Ja kaikkea hyvää. Minä en syö enää mitään hyvää. Tai mandariineja syön.

Baijerilaisten juhlien jälkkärejä, Ingan kanssa jaettiin...


- Ihmetellyt ihmeellistä syysilmastoa. Torstaina oli kaikkien aikojen oudoin syyssää. Lähemmäs 20 astetta lämpöä, mutta mieletön tuulimyrsky ja taivas harmaa. Hassua, mutta lämmintä. Minä tykkään. Paitsi pimeydestä en tykkää.

Tälläinen sää oli maanantaina.
- Ihaillut joulukalentereita. Täällä on kaupat pullollaan sellaisia sikasiistejä supersuklaamättökalentereita. Mulla ei oo ikinä ollut sellaista. Nyt kun äiti ja Seija-mummu ei varmaan tänä vuonna osta mulle kalenteria, ostaisinkohan ihan itse The Unelmien Joulukalenterini... Niin ison, että kaikki lapset olisi kateellisia.

- Viettänyt supermummoillan. Siihen kuului viltti jalkojen päällä, kupponen teetä ja sanaristikko. Melkein sain ratkaistua Helppo+ -tason ristikon. Tämä villi välivuosi käy kyllä välillä ihan kunnon päälle...

1 kommentti:

  1. Hitto te ootte kaikki kamalia mumskeja ku tuutte takaisin sieltä.

    VastaaPoista